"We genieten ervan om dát te doen, wat jij nodig hebt en jou echt verder helpt. Of je nu iets hebt met cijfers, of helemaal niets, we werken met plezier samen. Axxino. Met alle plezier."
Huisstijl
In de nieuwe positionering komt Axxino – met het archetype ‘de helper’ – naar voren als een bedrijf wat gericht is op het bieden van ondersteuning en hulp aan anderen. De mensen van Axxino vinden voldoening in het helpen oplossen van problemen en het verlichten van lasten van anderen. Bij het ontwerpen hebben we dat als leidraad genomen: De nadruk op de positieve drive van de Helper. De huisstijl heeft een optimistische en menselijke uitstraling (een ‘glimlach’) in een business die grotendeels draait om cijfers en automatisering.
Axxino
Wat zíjn ze verschillend, de ondernemers die wij mogen helpen. En wat is het dagelijkse samenspel leuk. Zij met hun plannen, vraagstukken of simpelweg het cijfergeneuzel waar ze geen zin in hebben. Wij met onze bagage op financieel en fiscaal gebied. Cijfers zouden ons niet zo boeien, als we er geen mensen mee konden helpen. Want juist dat is zo mooi. Als wij de cijfers aanleveren waardoor een ondernemer zich ‘in control’ voelt. Als onze spontane ideeën de ander inspireren. Als ons rekenwerk het ontbrekende puzzelstukje is in een gedurfd plan. Als dankzij onze toelichting het kwartje valt. Of als we door alles op alles te zetten een fikse belastingverlaging realiseren.
Geen vraag is ons te gek. En geen vraag te gewoon. Misschien is dat de reden dat sommige ondernemers al tientallen jaren met ons samenwerken, en anderen vinden dat ze het eerder hadden moeten doen. We genieten ervan om dát te doen, wat jij nodig hebt en jou echt verder helpt. Of je nu iets hebt met cijfers, of helemaal niets, of we elkaar nu wekelijks spreken of jaarlijks, we werken met plezier samen. En je zou niet de eerste zijn die dat in zijn resultaten terugziet. Axxino. Met alle plezier.
Plezier
Plezier is een universele menselijke behoefte. Sterker nog, het is één van de vier basisemoties (die bij kinderen vaak het duidelijkst zichtbaar worden). In een zakelijke context is het accent op plezier onderscheidend. Het vraagt tegelijk om een zorgvuldige balans tussen een strakke, professionele en zakelijke uitstraling en een vrolijke ‘sprankeling’. Ofwel: een huisstijl die strak en transparant is, met een logo dat het steeds terugkerende kleuraccent vormt. Als een ontspannend element in een wereld vol serieuze uitdagingen en vraagstukken. Axxino: Met alle plezier.