Echte foto’s voor eerlijke merkbeleving
Het belang van goede fotografie wordt vaak onderschat. Het biedt een kans om een bedrijfscultuur te laten zien die zich lastig in woorden laat omschrijven.
Je onderscheidt jezelf met een unieke positioneringsstrategie, een sterk merkenbeleid en een aansprekende huisstijl. Kies dan ook voor foto’s die passen bij jouw identiteit en creëer een sterke integrale merkbeleving. Zo voorkom je dat je buurman exact dezelfde foto gebruikt.
Wij zien dat de investering in fotografie vaak de bottleneck is om toch voor stockfoto’s te kiezen. Maar hoe onderscheid jij je daarmee? Wij geloven in de kracht van persoonlijke foto’s. Echte mensen in een echte omgeving die passen bij jouw organisatie.
Waarom kiezen voor échte fotografie?
Voorkom het Colgate-effect. Te witte tanden en een te glad model. Kortom: een ongeloofwaardig beeld. Bij echte fotografie ben je zelf in control. Jij kiest hoe het uiteindelijke beeld er uit moet zien. Zo houd je de controle over alle beelden die jij gebruikt.
Een greep uit de voordelen:
- Herkenbaarheid van je merk
- Echte mensen
- Eerlijke beeldvorming
- Foto’s overal en rechtenvrij te gebruiken, levenslang